torsdag den 26. december 2013

Nytårsinterview med Marvelous Mosell: Jeg har sagt rengøringsjobbet op

Vi har taget en snak med Mosell om, hvordan hans jul og nytår går ned i år!

Hvordan kommer X-mas og nytår til at se ud for dig?
- Jeg skal holde juleaften hos min farmor med mine forældre, bror og faster. For andet år i træk bliver det en jul uden gaver, da flere af os har svært ved at komme på ønsker og fordi vi alle sammen er trætte af at købe gaver. Vi skal spise and og lave en form for quiz.

- Nytårsaften er jeg ikke rigtigt sikker på hvordan vil forløbe, men jeg skal vel nok forbi en sammenkomst. Jeg er dog blevet lidt kedelig efter, at jeg ikke rigtigt drikker alkohol længere, så jeg har svært ved at lade mig rive med af den fest, det bliver lagt op til at skulle være.
 

Fortæl lidt om dit 2013; Hvad har været de sprødeste minder fra året, der gik?

- Det bedste der er sket i 2013 er, at jeg er kommet bredt ud med min rap. Højdepunkterne var da jeg rappede live på P3, da jeg var på Vanguard, og da jeg hookede op med Ponyblod, og vi tog på tour. En anden god ting, der er sket, er, at jeg har sagt mit rengøringsjob op og nu vil forsøge at leve af musik.




Hvad har soundtracket til dit 2013 været?
- I år har jeg bl.a. hørt Action Bronson, Dirt Nasty og Riff Raff.


Hvad skal der ske i 2014?
- I 2014 skal jeg optræde en del og lave nye numre.

Beefysauce siger tusind tak for interviewet til Marvelous Mosell. Vi sys, han er rimelig rå og har gang i noget helt sublimt, så vi glæder os virkelig til at høre mere nyt musik fra ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar